Når du er logget ind i Supportforum, kan du se alle dine anmodninger til supporten foretaget på e-mail eller telefon. Her kan du også tilføje yderligere information eller besvare sagen.
Se dine henvendelser
Din anmodning om support, bliver i systemet kaldt for en ticket. Under anmodninger kan du derfor se en oversigt over alle de tickets, supporten er i gang med at behandle eller som allerede er løst.
For at se dine henvendelser, skal du følge nedenstående punkter.
Trin 1: Klik på dit navn øverst i højre hjørne
Trin 2: klik på Anmodninger
Nu kan du se en oversigt over dine tickets.
Emne: Overskriften på din ticket
Id: sagsnummeret på din ticket
Oprettet: dato for, hvornår din ticket er oprettet
Sidste aktivitet: dato for hvornår der sidst er gjort noget på din ticket
Status: Status på håndteringen af din ticket
- Løst betyder at din supportsag er løst og dermed afsluttet.
- Åben betyder at en supporter snart vil håndtere din sag eller allerede er i gang med den.
- Venter på dit svar betyder at en supporter mangler mere information for dig, for at kunne løse sagen. Du bedes derfor følge op på sagen.
Åben og se en sag
Trin 1: Klik på dit navn øverst i højre hjørne
Trin 2: klik på Anmodninger
Trin 3: Klik på overskriften på en sag for at åbne den specifikke ticket
Nu kan du se din ticket. Midt på skærmen du en beskrivelse af den anmodning, du har lavet. Denne har du enten selv skrevet, da du skrev en e-mail, eller en supporter har modtaget et opkald og skrevet en beskrivelse af problemet. Har en supporter håndteret din sag, kan du finde svaret under anmodningen.
I den grå boks til venstre finder du information om din ticket.
- Anmoder: dig som anmoder
- Oprettet: dato for, hvornår din ticket er oprettet
- Sidste aktivitet: dato for hvornår der sidst er gjort noget på din ticket
- Tildelt til: den supporter, der er i gang med at løse din sag
- Id: sagsnummeret på din ticket
- Gruppe: navnet på supportgruppen, hvori din sag bliver håndteret.
-
Status: status på håndteringen af din ticket
- Løst betyder at din supportsag er løst og dermed afsluttet
- Åben betyder at en supporter snart vil håndtere din sag eller allerede er i gang med den
- Venter på dit svar betyder at en supporter mangler mere information for dig, for at kunne løse sagen. Du bedes derfor følge op på sagen
- System / applikation: den kategori, din anmodning omhandler
- Telefonnummer: dit telefonnummer, hvis du har oplyst det
- Vedhæftede filer: har du vedhæftet filer, kan du finde dem her. Du kan max uploade en fil på 50 MB.
Tilføj til en sag
Hvis du har glemt at skrive relevant information i din henvendelse, kan du tilføje dette på din sag ved at åbne din sagsticket.
Trin 1: Klik på dit navn øverst i højre hjørne
Trin 2: klik på Anmodninger
Trin 3: Klik på overskriften på en sag for at åbne den specifikke ticket
Trin 4: Klik i feltet Føj til samtale og skriv
Når du klikker på Føj til samtale kan du tilføje yderligere information, som kan være relevant for supporteren.
Svar på en sag
Hvis du bliver kontaktet af en supporter, der beder om yderligere information eller andet, kan du besvare supporteren ved at åbne sagen.
Trin 1: Klik på dit navn øverst i højre hjørne
Trin 2: klik på Anmodninger
Trin 3: Klik på overskriften på en sag for at åbne den specifikke ticket
Trin 4: Klik i feltet Føj til samtale og skriv
Når du klikker på Føj til samtale kan du besvare den forespørgsel om mere information, som supporteren har sendt.
Har du fået en mail om, at der mangles informationer, kan du også besvare mailen direkte.